mandag 3. september 2012

Gifte deg?

Sa Brura er en bryllupsarrangør  som holder til i Fredrikstad.
Min spesialitet er vakre, stilfulle bryllup slik DU ønsker å ha det. Men uten å bli ruinert.
Jeg er kreativ og løsningsorientert og ønsker å hjelpe dere på veien mot drømmebryllupet!
Har hjemmekontor i Fredrikstad, men er fleksibel og møter dere der dere er om det er ønskelig.
 
 


Om dere ønsker et temabryllup, enkelt hjemme i hagen eller ta med familien til utlandet - jeg gjør det dere ønsker for å oppnå best mulig resultat.
Send meg gjerne en mail for mer informasjon og eventuellt å sette opp et møte.
 
 
Denne bloggen er under oppbygging, gi meg litt tid så skal den reflektere mer av hvem jeg er og hva dere kan forvente.


                                                                                                                
 
Hilsen Nina





1 kommentar: