onsdag 26. september 2012

Hvorfor bruke Bryllupsplanlegger?

Når dere har forlovet dere og satt en dato, begynner dere å se igjennom bryllupsmagasiner og nettsteder. Snart drukner dere i tips, avgjørelser og sjekklister. Det er da dere kanskje føler at dere trenger, en Bryllupsplanlegger.



 
Jeg er ganske ny i dette gamet, men brenner for oppgaven. Bryllupsdagen er en av de viktigste dagene i livet deres og den skal være perfekt! Jeg elsker å drive research for å finne de beste avtalene, er en kreativ problemløser. Jeg er resultat og detaljorientert, nøye og strukturert. Har et godt nettverk som jeg vet å bruke - ordner det bryllupet DERE ønsker.    
Ingenting er umulig - Sa Brura                


 
 
 
 


Jeg har fire forskjellige pakker å velge imellom.
-Detaljert plan for bryllupet, hjelp med alt fra grunnleggende planlegging og design til bordplassering. Inkluderer 5 møter.

-Hjelp med å finne det rette lokalet og forhandlere. Inkluderer 2 møter.

-De siste 30 dager før bryllupet – koordinere og passe på at alt dere selv har planlagt går som det skal. Inkluderer 2 møter.

-Bryllup i utlandet – med en av de to første pakkene.

Ønsker dere flere møter enn de som er i pakken ordner vi selvfølgelig det, men da kommer et lite tillegg i prisen. Ellers holder vi kontinuerlig kontakt på e-mail og telefon.


 


Selv om det blir en ekstra kostnad å bruke en bryllupsplanlegger, ender dere sannsynligvis med å spare penger når alt kommer til alt. Og legg all tvil til side – Jeg hjelper dere til å spare mye tid og stress (Priceless!).





Uansett, om dere ønsker et bryllup på stramt budsjett eller har nok av penger å bruke. Send meg en e-mail for å avtale et uforpliktende møte, så kan vi sammen se på priser og hvilken pakke som passer dere best. Hvis dere etter første møte bestemmer dere for å bruke meg, sender jeg over en kontrakt. Og setter i gang med arbeidet så snart den er mottatt i retur. 
Bilder fra: http://simplybloomphotography.com

 
 
Hilsen Nina - Sa Brura

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar