mandag 17. september 2012

Locations

Det viktigste elementet for å gjøre i stand og designe et bryllup er å finne den perfekte location. Plassen som skal sette rammen for deres store dag. Men å finne det riktige stedet kan ta lang tid og by på mye jobb.




Stedet dere velger å holde bryllupet setter stemning for dagen, uttrykker deres stil som et par og gir gjestene deres et hint om hvordan type bryllup de skal i. Fra det øyeblikket de får innbydelsen, når de finner ut hvor bryllupet skal være, oppdager de også noe av dere! Det kan til og med si dem noe om hvordan de bør gå kledd!



Jeg kan hjelpe dere til å finne det perfekte lokalet. Jeg spesialiserer meg på å kartlegge flotte og unike locations i Norge og utlandet. Selv om jeg ikke kan skryte av årelang erfaring ennå, er jeg kreativ, løsningsorienter og grundig. Så ved å snakke med dere om hva dere ser for dere, kriterier og ønsket område. Skal jeg finne frem flere gode forslag. Og om dere ønsker, blir jeg med dere rundt for å brife dere på hver location når vi nærmer oss. Jeg svarer på alle spørsmål dere skulle ha, og hjelper dere rundt på stedet for å finne det perfekte til deres bryllup.




Om dere ønsker en låve, yacht, ved sjøen, i fjellet, hagebryllup, tema bryllup, golfklubb, mc-klubb, flotte eiendommer eller lokale velforeningen. Jeg hjelper dere og finner frem til den beste location for deres store dag.
Bilder fra http://simplybloomphotography.com

Hilsen Nina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar