tirsdag 4. september 2012

Personlig inspirasjon

Jeg er overveldet over alle besøkene bloggen har hatt i løpet av det døgnet den har eksistert! Tusen takk til alle som har vært innom, håper dere fortsetter å følge med og kanskje jeg kan klare å inspirere noen også. Selv blir jeg inspirert av alt rundt meg, men nå om dagen finner jeg mye inspirasjon i gamle familiebilder. Den siste tiden har vi ryddet, organisert og fordelt leiligheten til min vakre mormor. Og jeg  har fått arve alle bildene fra "bryllupsveggen" hennes.

Oldemor og Oldefar i 1912
 
For tiden er "alt lov", det handler mer om å se seg selv i den stilen man velger. Slik er det med mote, interiør og etter min mening bryllup! Det handler om å gjøre god research og finne flotte detaljer for den stilen man velger (eller blander).
 
Mormor og Morfar i 1950
 
 
Bryllupet skal reflektere dere og hvem dere er, det skal være akkurat slik dere vil. Så kanskje man kan gå i seg selv for å finne inspirasjon? Jeg syntes historiske personlige detaljer er en fin touch som kan være fint å ha med på den store dagen.
 




Mamma og Pappa i 1981
 
 
 
Hilsen Nina
 
 

 
 

 

 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar