torsdag 6. september 2012

Hjemmekontor

Nå har jeg stått på for å ordne et respeklabelt kontor til Sa Brura. Kontoret er hjemme i 2. etg foreløpelig, og jeg er ganske fornøyd!
Her kommer noen smakebiter.


Enhver kvinne burde ha denne flotte pump teipholderen! (er egentlig sort, men enkel å male i ønsket farge)

 
 
Nå skal det nok sies at jeg er mer skogal en jenter flest. En vintagekiste har blitt flott oppholdssted for kveldsbrudekjolen min og mine elskede bryllupssko.
 
 
 
I siste innlegg skrev jeg om personlig inspirasjon, og bryllupsveggen med familiebilder er nå oppe i seks bilder. Men man trenger jo litt ny inspirasjon utenifra også. Jeg har laget meg to moodboards som har fått fin plass over skrivepulten.
 
 
 
 
 
Så her er jeg, inspirert og klar for å hjelpe dere på veien mot drømmebryllupet! Ring eller send meg en mail for pris og et uforpliktende møte.
 
 
Hilsen Nina




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar