torsdag 25. oktober 2012

Ny side! (snart)

Etter litt søken fant jeg en grafisk designer jeg hadde råd til å bruke som også er kjempeflink! Jeg er superfornøyd!
Grafiker Magnus er nå i gang med å designe ny webside hvor det også kommer til å være en blogg. Nye adressen blir vakrebryllup.no.
Han er også i gang med å designe logo og lage vistittkort :)
Her er noen av bildene jeg har sendt over til Magnus, silhuetten til ett av disse parene vil forhåpentligvis være på baksiden av visittkortene mine :)
 
 
 

Lurer på hva folk gjorde for å finne inspirasjon før vi hadde internett? Jeg er veldig glad i å søke rundt på nett for å finne inspirasjon til bryllup. Gleder meg stort til å sette all inspirasjonen til livs snart!

 
 
File:Holden-Hepburn-Sabrina.jpg

Web, blogg og visittkort i jordtoner med ny font, ny logo  og stilig par-silhuett  - som jeg gleder meg!

vintage-wedding-dress-couple





Se på denne fantastisk flotte art-deco kjolen!



Ellers skjer det mye spennende på bryllupsfronten om dagen, jeg oppdager en ny side ved meg selv. Business kvinnen Nina, jeg liker det!

Hilsen Nina





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar